28 Temmuz 2009 Salı

Ben bir küçük cezveyim, köşe bucak gezmeyim...

Ne zamandı hatırlamıyorum tam, öğle yemeğine çıkmıştık da kadıköye koccamaaaan bir leylek sürüsü görmüştük... Allah yol gözüktü bana bu sene diye sevinip sonra da el kadar bebeyle nereye gezecen otur oturduğun yerde diye düşünmüştüm. Hahayt...Doğayı da paket yapıp hop orda hop burdayız. Yazı bile yazamıyorum haftalardır. Çok ayıp biliyorum. İki satır dahi yazamaz mı insan cık cık cık....diyosunuz haklısınız.

Düğünleri bahane ettik bu sene. Önce heybeliadada sevgili Özgürün düğünü vardı. Gece vakti nasıl dönecez aa dedik, gece otelde yer ayarlayıp sonraki gün de havuz keyfi yaptık.

Sonraki hafta ver elini gümüldür. E düğün var gitmezsek olmaz dimi. Hem cuma sabah uçağı da çok uygun fiyatlıydı yazık olmasın dimi. Cuma gittik pazar döndük. oooohhh. Süper keyif yaptık.

E geçtiğimiz haftasonu Cumartesi Mimarobadaydık, Fuatın ablalarında.Geceyi orda geçirip sabah Uzunya'ya attık kendimizi. Kahvaltı keyfinden sonra Kireçburnunda balıkla günü kapattık.

Fotoğraf da ekliyecem, yorumları da yapacam ama dur şu çizimi bi tamamalıyım...

Hiç yorum yok: