18 Şubat 2009 Çarşamba

Patron Beni Kandırdı.

Bugün Kadıköyde bazı banka işlerimiz vardı. Sabah beraber gidelim dedi F. Bi kahvaltı ederiz sonra işleri hallederiz falan filan. Allaaaah dedim. Ev dışında bi yerde kahvaltı, yaşasın. Sabah giyindik bir göz açık bir göz kapalı olarak, düştük sabah trafiğinde yola. Bizim ofis de Haydarpaşa'nın orada. Arabayı ofisin önüne park ettik. Çıktık yukarı arkadaşlarla kahvaltı ettik toplantı odasında. Sonra bi baktım bilgisayarın başına geçmişim, eski hesaplardı, yetişecek işlerdi derken müşteri geldi. Müşteri ile hoştu beşti, işti güçtü, e biz bunu yemekte konuşalım dedik ve benim özgür saatlerimi yedik bitirdik. Esas sahip Doğa beni süt görevinin başına çağırdı.
Eeee dedim F'ye banka işi nooldu? Noolcak dedi yarın gelirsin o zaman da banka işini hallederiz dedi. O zaman anladım aslında F.nin fare olduğunu. Farelerde öyleymiş ya üfleye üfleye yermiş hiçbişey anlamazmışsın. Meğer kahvaltı kılık değiştirmiş hoşgeldin partisi, düzenleyen de koca kılığına girmiş patronmuş.
İnsan bi haber verir di mi, ben de kendimi hazırlarım psikolojik olarak. Kaçta kalmalı sabah, kaçta emzirmeli, öğlen kaçta çıkmalı ofisten, ofiste kaç defa süt sağmalı. Binbir türlü şey var düşünecek. Ööle pattadanak olmaz ki canım.

Hiç yorum yok: