9 Şubat 2009 Pazartesi

Tartalım mı abla?

Evet kabul abarttık. Eve bebek tartisi aldık. Süt savaşlarında kilo aldı verdi derken merakımıza yenik düşüp gittik aldık. Beko'nun. Hem de 40 tl. Taksiyle kliniğe git , taksiyle dön. Böylesi çok daha ekonomik. Bilseydim hatta çooook önce alır, kilosunu sürekli gözlerdim. Tam da tehlikeli nokta bu işte. Hastaneden çıkarken, biz birşey demeden hoca sakın eve tartı falan almayın demişti. O zaman alsaydım günde 2 defa tartar bi süre sonra kafayı yerdim herhalde. Şimdi bakıcıdan utandığım için 2 günde bir sabahları aç karına tartıyoruz.Bir de haftasonları tabii :). Bugün mesela 6580 olmuşuz. Gayet iyi haber, kilo almaya devam. Hem gelen misafirlerin çocuklarını da tartıyoruz.Çevremiz de faydalansın. İşler çok bozulursa da çıkarım artık sokağa. ''Tartalım mı abla , çocuk biraz zayıf gibi..''

2 yorum:

Hobiriks dedi ki...

:) eve bu tarz şeyler almak tehlikeli bence de, biz de tansiyon almıştık günde iki kez ölçüyorduk :)

Hamarat Anne dedi ki...

:)) hobirikse katılıyorum,ben de kayınvalidemlere gittikce tansiyonumu en az 3kere ölçerim hehhe