7 Nisan 2009 Salı

Yalova

Cumartesi Yalova'da buluştuk annemlerle. Onlar Bursadan geldi, ben İstanbuldan orta noktada görüştük. Akşam herkes evine. F. Denizlide olduğu için Doğa ile ikimiz gittik Yalovaya. Olur mu olmaz mı derken, denizotobüsü ile gayet rahat geçti yol. Koydum arabasına kızımı, denizotobüsüne binerken de sağdan soldan yardım ettiler. Tamaaaam. Ver elini Yalova.İner inmez yürüyen köşke gittik tavsiye üzerine. Vaktinde Atatürk çınar ağacının dalı kesilmesin diye köşkü yürütmüş 4-5 metre. Adı ordan geliyor. Şimdiki mimari projeleri düşününce :). Neyse geçelim bunları. Menemenleri hüplettikten sonra yürüyüş yaptık deniz kenarında. Çok güzel oyun parkları vardı ve bir de anlam veremediğim betonarme koyunlar vardı.Doğa bile şaşkın şaşkın baktı koyunları. Eeee ne de olsa geçen hafta hayvanat bahçesindeydik. Öğrendi az çok.
Ardından Doğa ile bir öğle yemeği savaşı yapıp-çorbaları hiç sevmiyoruz- Karaca Arboretumuna geçtik. Hava güzel, güneş tepemde, ayaklarım çimende, etrafta çiçekler böcekler daha ne isterim ki.Manolya mevsimi. Ağaçları çiçek basmıştı.Gerçi bana şu papatyalar bile yetti ya...
Bizi gezdiren kızın söylediğine göre en güzel zamanı mayıs sonu haziran başı imiş. Mevsim çiçekleri de açıyormuş, renarenk olyormuş etraf. Bi daha geliriz o zaman dedik hatta belki şöye termale doğru devam ederiz falan. Kim bilir?

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Yorumun da, çektiğin resimler de çok güzel...
Çiçekler ne kadar canlı çıkmış, ama bana kalırsa en güzel çiçek orta resimdeki....
Bizim için de çok keyifli bir haftasonuydu. En kısa zamanda F. ile de birlikte tekrarlamak dileğiyle.
Annen

kutlehan dedi ki...

Hayvanat bahçesi zalim geldiğinden beton koyun imal etmişler bence. Fikir böyle ise katılıyorum ama uygulama hatalı. 80-90 yapımı parklarda yerde ayaç renginde dökülmüş kesilmiş ağaç kütüğü gibi duran beton basma taşları vardı hatırlar mısın? Yıldız sarayı korkuluk ve çeşmeleri gibi ağaç şeklinde ama betondan. Bunun üzerine bir fikir geliştirdim ben çok satacak B. Zengin olursam Doğa'yı gerçek safariye götürecem söz.

Beylem dedi ki...

Hatırlamazmıyım. :)
Safari içinde bak kayıt altına girmiş oldu sözün ona göre....