17 Mart 2009 Salı

Yaşasın Pazar Filesi


Daha dün Aynur Hanımla (Doğanın bakıcısı) konuşuyorduk eskiden ne güzel pazar fileleri vardı diye. Hatta onunda iki tane varmışta taşınırken birini kaybetti diye üzülüyordu. Bugün, F. duymasın bu kısmı, çizim yapmak yerine bloglara bakarken buraya denk geldim. Benim gibi naylon poşetten rahatsız biri daha. Ben de eczane falan gibi yerlerden aldıklarımı çantama tıkıyorum yada elde taşıyorum. Pazara da eski poşetlerden götürüyorum. Pazarcılar deli gözüyle bakıyor ama ziyanı yok.

Ben de istedim ibeking'in filelerinden. Böylece ilk defa blog dünyası benim için bir şekilde cisimleşmiş olacak. Uzun zamandır blogların bazılarını takip etsem de şimdiye kadar yorum dahi yazmamıştım. Çekinmiştim nedense. Şimdi yüzyüze hiç tanışmadığım biri bana bişii yollıyacak. Hem de istediğim bişii. Çok heyecanlı. :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben Ikea'daki mavi torbalardan kullanıyorum. Omuza da asılabiliyor, pazar filesinden daha rahat. Para vermek için falan yere bırakmak gerekince de derli toplu duruyorlar birarada.

Beylem dedi ki...

Evet taşımak için daha rahat ama onların da biraz boyutları büyük sanki yada ben biraz küçüğüm... Tam emin olamadım şimdi :)