21 Ocak 2009 Çarşamba

Kan Değerleri Borsası

Dün Doğa'dan alınan kanların sonuçları bügün çıkacağı için Cerrahpaşa'daydım bugün de veeee beklenen AST ve ALT seviyeleri ( bizim hastanede yatma sebeplerimiz) sonunda normal seviyelerde çıktı. Ben takdir almış karneyi eşe dosta gösterir gibi tahlil sonuçlarını hocaya gösterirken, hoca hmmm gibi sesler çıkarınca anladım başka bir dersten kaldığımızı. Bu sefer de Ferritin seviyesi yüksek çıktı. Tabi hemogramdaki bütün o borsavari düşüş ve çıkışları saymıyorum. Onlar her zaman olduğu için artık beni o kadar rahatsız etmiyor.

Ferritin demir elementinin vücuttaki depo şekli olarak tanımlanıyo internette. Bu internette bazen çok fena, her tahlil sonrası saatlerimi araştırma ile geçirip sonra bir daha bakmayacağım diye söz veriyorum. Çünkü orada olabilecek tüm hastalıkları okuyup fenalık geçiriyorum sonunda. Neyse ferritine gelince normalde düşüklüğü daha sık görülen bir durum ve dışardan demir alarak geçirilebiliyor. Yüksekliği ile ilgili okuduklarımı bu sebeple yazmıyorum, doktorun muayenesinden sonra son durumu iletirim.

Neyse başından beri bizi takip eden hoca karaciğer için aldığımız ilacı kesti ki bu iyi olan haber, ama ferritin için hematolog ile görüşün dedi ki bu da kötü haber. Beni yönlendirdiği hocadan cuma için randevu aldık. A a devlet hastanesinde hemen randevu verdiler mi demeyin, normal poliklinik randevusu istersem şubat sonu + 75 ytl dediler ama durumunuz varsa aşağıda özel muayene bölümü var hastanenin, isterseniz bi görüşün diye önerdiler. Ben de hemen randevu+ 150 ytl seçeneğini bir ay belirsizlikle yaşamaktan daha uygun buldum açıkçası.

Cuma günü tekrar hastanedeyiz bu durumda. Bakalım ne diyecekler....

Hiç yorum yok: