9 Ocak 2009 Cuma

Kitaplarımız geldiiiii.

Doğa'ya gelen her hediye benim için çok değerli olsa da, bu hediyenin kalbimdeki yeri bambaşka. Çünkü her anne gibi bebeği büyütmek değil de iyi yetiştirmek kaygısı bende de bir son bulmuyor. O yüzden buna vesile olacak her türlü kitap, oyuncak vs. çok değerli oluyor benim için. Bu set de çok sevdiğim bir arkadaşımdan Doğa'ya ''hoşgeldin bebek'' hediyesi.



Her kitapın kendi konusuna göre içinde bir sürü kart var. Bu kartların ön yüzünde o konuyla ilgili bir resim var ve resmin bir bölümü çocuğun dokunarak algılamasını sağlamak için farklı bir yüzey olarak üretilmiş. Arka yüzünde ise sizin okuyup, çocuğa sorabileceğiniz ya da bu sorulardan oyunlar üretebileceğiniz ipuçları bölümü var. Bir de her kelimenin ingilizce ve almancası var ki ben bu bölümün pek faydalı olacağına inanamıyorum. Şimdi iki kelime öğreneceğine vakti gelince doğru düzgün yabancı dil öğrenir.


Son kitap ta çocuğun harfleri tanımasına ve o harfteki hayvanlarla harfi ilişkilendirmesine yardımcı oluyor. Bizim o kitapa geçmek için daha çoook yolumuz olsa da daha basit olan kartları kullanmak için sabırsızlanıyorum.




Bu setin nerden alındığı hakkında hiçbir fikrim yok, ben gittiğim yerlerde görmedim. Ama almak isteyen olursa sorup öğrenebilirim arkadaşımdan.

Hiç yorum yok: