30 Ocak 2009 Cuma

Süt Cephesinden Haberler

Süt cephesinde çatışmalar devam etse de şu an manen yenilgiyi kabul etmiş durumdayım. Geçen cumartesi başlayan savaşın ilk üç günü zaten kabus gibiydi. Memeyi katiyen ağzına almıyor, kafayı çeviriyor, beni itiyor, 4 aylık bebek diğil sanki koca çocuk gelmiş bana kafa tutuyor. Ancak pazartesiden sonra memeyi emmeye başladı o da oyun gibi, bir çekiyo-iki bakınıyo-bi gülüyo- bi çekiyo...Bazen canı istemezse yine emmiyo...Perşembe günü binbir zahmetle aldırdığımız 100 gramı vermişti bile.Dünden beri artık aç kalmasın diye kaşıkla süt vermeye başladık. Onu da bazen içiyo bazen içmiyo.Bre bebek madem açsın, memede istemiyosun, kaşıkla niye içmezsin hiç anlamadım. Yarın yani cumartesi sabahtan bir daha tartalım da artık sonuçlar ilan edilsin istiyorum. İlk başta o kadar hevesliydim ki memeden emmesine, şimdi tekrar sağıp biberonla vermeye razıyım :(

Hiç yorum yok: